Dieta na płaski brzuch – co jeść?

0
378

Brzuch jest bardzo ważną częścią ciała dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Skrywa w sobie organy układu pokarmowego, jednego z najważniejszych w naszym organizmie. Bardzo ważne jest, aby utrzymać go w odpowiedniej formie. Musimy wystrzegać się nadmiernej ilości tłuszczu, który posiada bardzo zły wpływ na brzuch. Otyłość brzuszna może stanowić problem podczas prawidłowej przemiany materii, a nawet prowadzić do przewlekłych schorzeń, np.: cukrzycy. Posiadanie płaskiego brzucha to nie tylko kwestia ładnego wyglądu, ale także zdrowia. Co więc jeść, aby zachować płaski brzuch, lub zrzucić zbędne kilogramy?

Błonnik

Bardzo ważny przy diecie na płaski brzuch jest błonnik. Działa niczym magiczna miotełka usuwająca z jelit zalegające resztki jedzenia. Automatycznie sprawia, że brzuch zaczyna wyglądać lepiej, nie jest wzdęty i twardy. Ten cenny element naszej diety szybko daje uczucie sytości, dzięki czemu głód tak szybko nas nie dopadnie. Naukowcy stwierdzają, że wystarczy jedynie 5 g błonnika więcej w ciągu dnia, aby tkanka brzuszna została zmniejszona nawet do 10% w czasie 4 miesięcy. Jeżeli chcemy wypracować sobie płaski brzuch, warto wzbogacić naszą dietę o pełnoziarniste pieczywo, płatki owsiane, pełnoziarniste makarony i otręby.

Zdrowe elementy diety wpływające na piękny, płaski brzuch

Dobrze zbilansowana dieta to klucz nie tylko do płaskiego brzucha, ale też do zdrowego organizmu i dobrej kondycji całego ciała. Niezwykle cennymi składnikami zbilansowanych posiłków są chude mięso, ryby i owoce morza (np.: tuńczyk, śledź, łosoś czy dorsz). Warto wprowadzić do diety warzywa – brokuł, strączki, kalafior lub białą fasola, owoce o średnim i niskim indeksie glikemiczny, np.: borówki, maliny, jeżyny, truskawki oraz zdrowe tłuszcze, które możemy znaleźć w oliwie z oliwek czy oleju lnianym. Na nagłe napady głodu możemy uzbroić się w nasiona słonecznika czy dyni oraz orzechy – włoskie, migdały lub niesolone fistaszki. W zdrowej diecie nie powinno zabraknąć nabiału. Musimy pamiętać o jogurtach naturalnych, chudych serach, a wystrzegać powinniśmy się tłustych, żółtych serów.

Dieta na płaski brzuch – co jeść

Chcemy rozpocząć dietę na płaski brzuch, a nie mamy czasu na gotowanie? Jest na to doskonałe rozwiązanie. Catering dietetyczny to fantastyczny wybór dla wszystkich zapracowanych i zabieganych ludzi. Jeśli nie wiemy, jaką konkretnie dietę wybrać lub na którą firmę się powołać, najlepiej, jeśli odwiedzimy porównywarki cateringów Dietly i sprawdzimy catering dietetyczny Toruń. Ten ciekawy serwis internetowy to nie tylko zbiór firm cateringowych całego kraju, ale ich ofert, cenników i opinii klientów, które mogą pomóc w naszym wyborze.

Czego wystrzegać się, kiedy chcemy mieć płaski brzuch?

Koniecznie musimy wyrzucić z diety wszystkie produkty wysoko przetworzone. Zazwyczaj jest to zbiór zbyt dużej ilości cukru, barwników, konserwantów i wielu innych szkodliwych substancji. Zrezygnować musimy z fast – foodów, żywności zawierającej tłuszcze trans, słodyczy, gotowych dań, dżemów, mieszanek przypraw, białego pieczywa i gazowanych napojów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here